Polityka i procedury korporacyjne.
Regulamin LifeWave.
Poniżej przedstawiamy podsumowanie Polityki i procedur korporacyjnych, obowiązujących od dnia 1 września 2004 roku. LifeWave, INC. (dalej określana jako „LifeWave”).
Data wersji: 29 sierpnia 2013*
*Niniejsza internetowa wersja podsumowania Polityki i procedur korporacyjnych zastępuje wszelkie materiały drukowane.
WPROWADZENIE
Polityka i procedury korporacyjne firmy LifeWave określają sposoby, w jaki członkowie LifeWave współpracują z firmą LifeWave, innymi członkami LifeWave i klientami detalicznymi. Plan wynagrodzeń LifeWave („Plan wynagrodzeń”), Wniosek o członkostwo w LifeWave („Wniosek o członkostwo”) oraz Polityka i procedury korporacyjne stanowią kompletną umowę („Umowa”) pomiędzy niezależnymi członkami LifeWave a firmą LifeWave, INC. Firma LifeWave zastrzega sobie prawo do zmiany dowolnych zapisów Polityki i procedur korporacyjnych na podstawie niezależnej decyzji. Firma LifeWave zastrzega sobie również prawo do uchylania dowolnych zapisów Polityki i procedur korporacyjnych na podstawie niezależnej decyzji. Zmiany wchodzą w życie po wydrukowaniu w dowolnym oświadczeniu LifeWave albo po umieszczeniu ich treści na stronie internetowej LifeWave.
1. ETYKA LIFEWAVE
Promując firmę LifeWave i Oferty, nie będę uciekać się do stosowania technik lub strategii, które mogłyby negatywnie rzutować na LifeWave INC.
- 1.1 Zobowiązuję się postępować i prowadzić działalność w imieniu firmy w sposób etyczny, zgodny z prawem i moralny i nie będę uczestniczyć w nieuczciwych i nielegalnych praktykach.
- 1.2 Swoją działalność w LifeWave będę traktować jak każde inne przedsięwzięcie i będę wywiązywać się ze swoich zobowiązań wobec klientów i innych niezależnych członków.
- 1.3 Zobowiązują się, najlepiej jak potrafię, szkolić i motywować osobiście sponsorowane przeze mnie osoby.
- 1.4 Przekazując potencjalnym klientom informacje o możliwościach zarobkowych, nie będę wyolbrzymiać ewentualnych dochodów.
- 1.5 Zobowiązuję się uczciwie przedstawiać informacje o produktach i nie będę wyrażać twierdzeń na temat produktów, które nie są zawarte w treści ani uzasadnione w oficjalnych publikacjach Firmy.
2. DEFINICJE
Poniższe terminy otrzymują w niniejszej Polityce i procedurach korporacyjnych znaczenia podane poniżej.
- 2.1 Członek LifeWave: Osoba lub inny podmiot dołączający do LifeWave, spełniający wszystkie warunki, zapoznający się i akceptujący Politykę i procedury korporacyjne oraz którego wniosek zostanie zatwierdzony przez Firmę.
- 2.2 Wniosek LifeWave: Formularz wniosku dostępny online lub w postaci drukowanej, którego wypełnienie jest wymagane, aby zostać Członkiem LifeWave. Obejmuje to między innymi zapoznanie się w całości z treścią Polityki i procedur korporacyjnych i ich zaakceptowanie.
- 2.3 Grupa LifeWave: Nowi Członkowie i klienci detaliczni rekrutowani przez Członka LifeWave.
- 2.4 Sponsor LifeWave: Osoba lub podmiot (Członek LifeWave) rekrutujący innego Członka LifeWave.
- 2.5 Członkostwo w LifeWave: Pozycja zajmowana przez Członka w organizacji LifeWave.
- 2.6 Łańcuch Sponsorowania: Organizacja Członków LifeWave, do której dołącza nowy Członek, zaczynająca się od Sponsora nowego Członka i biegnąca wzwyż poprzez kolejnych Sponsorów.
- 2.7 Łańcuch Umiejscowienia: Organizacja Członków LifeWave, do której dołącza nowy Członek, zaczynająca się od Członka bezpośrednio powyżej nowego Członka, niezależnie od tego, kto jest Sponsorem nowego Członka, i biegnąca wzwyż poprzez kolejnych Członków, niezależnie od ich relacji sponsorowania.
- 2.8 Dystrybutor LifeWave: Termin ten w całym systemie LifeWave stosowany jest wymiennie z terminem „Członek LifeWave”.
3. PROCES APLIKOWANIA
- 3.1 Aplikacja: Członkiem LifeWave, INC można zostać poprzez wypełnienie, podpisanie i złożenie Wniosku o członkostwo albo drogą telefoniczną, ręcznie lub przez Internet. Wniosek o członkostwo LifeWave zostanie przyjęty tylko w przypadku osób fizycznych, osób prywatnych, spółek, przedsiębiorstwa lub spółki z ograniczoną odpowiedzialnością składających właściwie podpisany wniosek. Wniosek należy całkowicie i dokładnie wypełnić i złożyć w firmie LifeWave. Podpisując Wniosek, Wnioskodawca akceptuje wszystkie postanowienia Polityki i procedur korporacyjnych. W przypadku składania wniosku przez Internet Wnioskodawca musi zaznaczyć okienko wskazujące akceptację wszystkich postanowień Polityki i procedur korporacyjnych. LifeWave zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku z dowolnej przyczyny.
- 3.2 Status członka: Firma LifeWave będzie uważała Członka za klienta hurtowego do momentu uzyskania przez niego pierwszej prowizji w ramach Planu wynagrodzeń LifeWave. Po otrzymaniu pierwszej prowizji w ramach Planu wynagrodzeń Członek zostanie uznany za Niezależnego Dystrybutora.
- 3.3 Terytorium: Zatwierdzenie Wniosku o członkostwo upoważnia członka do prowadzenia działalności na terenie USA oraz w innych krajach wskazanych przez LifeWave w formalnym oświadczeniu wystosowywanym do wszystkich członków LifeWave.
- 3.4 Numer identyfikacyjny klienta: Każdy Członek będzie posiadał unikalny numer identyfikacyjny („Numer ID”) wydany przez firmę LifeWave, INC. Wszyscy Członkowie indywidualni działający na terenie USA muszą dostarczyć firmie LifeWave swój numer ubezpieczenia społecznego w przypadku osób fizycznych lub numer identyfikacyjny pracownika federalnego odpowiedni dla korporacji, spółki lub powiernictwa. Osoby, które nie dostarczą numeru SSN, EIN lub BIN, zostaną uznane za nieposiadające dochodów. Ponadto istnieją odrębne zasady Polityki i procedur korporacyjnych dotyczące Karty Gotówkowej używanej przez LifeWave do wynagradzania Członków/Dystrybutorów.
- 3.5 Udział w korzyściach – Członkowie mogą posiadać na własność, działać lub posiadać udziały wynikające z prawa słuszności tylko w jednym członkostwie LifeWave. Członkom nie wolno wykorzystywać podmiotów gospodarczych, powiernictw ani innych narzędzi do obchodzenia tych zasad. Małżonkowie mogą wspólnie uczestniczyć w jednym członkostwie. Wyjątki od tych zasad będą ustalane indywidualnie, w poszczególnych przypadkach. LifeWave ma prawo zażądać kopii wydanego przez rząd dokumentu identyfikacyjnego w przypadku, gdy dojdzie do naruszenia niniejszych zasad.
- 3.6 Korporacja i spółka – Członkiem może zostać korporacja lub spółka. Po aplikacji i złożeniu odpowiednich dokumentów, w tym ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności lub numeru rejestracji, można złożyć wniosek o wystawianie czeków na nazwę spółki. Właściciele lub partnerzy muszą podać nazwę, adres i numer ubezpieczenia społecznego lub federalny numer identyfikacji podatkowej. Żaden właściciel i/lub partner nie może posiadać udziałów w innym członkostwie LifeWave. W celu dodania lub zmiany nazwy spółki wymagane jest ważne zezwolenie na prowadzenie działalności lub numer rejestracji. W celu zarejestrowania centrum działalności w imieniu spółki, spółka musi skontaktować się i przekazać do Działu Obsługi Klienta odpowiednie dokumenty z właściwego urzędu podatkowego.
- 3.7 Powiernictwa: Wnioski powiernictw muszą zawierać podpisane pismo wskazujące zarządcę lub powiernika.
- 3.8 Wyłączni właściciele i inne podmioty: W przypadku wyłącznych właścicieli i posiadaczy marek o odrębnych numerach identyfikacji podatkowej mogą być wymagane podpisane oświadczenia lub kopie aktu własności lub inne właściwe dokumenty oraz informacje dotyczące identyfikacji podatkowej.
- 3.8.1 Odsprzedawcy będący płatnikami VAT: Po złożeniu odpowiedniej dokumentacji podatkowej członek będzie uprawniony do zwolnienia od podatku zgodnie z lokalnymi przepisami.
- 3.9 Zmiany statusu członkostwa LifeWave: Członek LifeWave pragnący zmienić swój status z indywidualnego na udziałowca spółki, korporacji lub powiernictwa podlegającego temu samemu sponsorowi może tak uczynić pod warunkiem wcześniejszego uzyskania pisemnej zgody z firmy LifeWave, INC.
- 3.10 Małżeństwo członków LifeWave: W przypadku, gdy dwoje Członków LifeWave podejmie decyzję o wstąpieniu w związek małżeński, mogą oni zachować swoje oddzielne, niezależne organizacje.
- 3.11 Rozwód członków LifeWave: Jeśli Członkowie LifeWave pozostający w związku małżeńskim i posiadający wspólne Członkostwo w LifeWave uzyskają rozwód, firma LifeWave będzie nadal traktowała Członkostwo zgodnie z pierwotnym Wnioskiem o członkostwo do momentu, w którym otrzyma pisemne powiadomienie od obu stron lub oficjalną dokumentację sądową nakazującą inne działania.
- 3.12 Zgon członka LifeWave: W przypadku zgonu Członka LifeWave Członkostwo może zostać przeniesione na mocy testamentu lub prawa do dziedziczenia na spadkobierców Członka, pod warunkiem uzyskania zgody ze strony LifeWave.
- 3.13 Przeniesienie członkostwa LifeWave: Żaden członek LifeWave nie może oddelegowywać ani przepisywać swoich obowiązków Członka bez złożenia do Biura Obsługi Klienta formularza wniosku o „Przeniesienie centrum działalności LifeWave” w celu rozpatrzenia i zatwierdzenia. Razem z formularzem należy złożyć wydany przez rząd dokument identyfikacyjny. Członkom LifeWave nie wolno przenosić swojego centrum działalności lub centrum działalności swojej spółki, ani jednocześnie przenosić się do odrębnego centrum działalności lub nabywać je na własność. Postępowanie takie zostanie uznane za ponowne sponsorowanie. W przypadku przeniesienia centrum działalności uważa się, że poprzedni właściciel zrezygnował ze swojej pozycji w LifeWave. Zgodnie z zasadą 11.2 Dobrowolna rezygnacja, dany członek musi odczekać 6 miesięcy zanim ponownie będzie mógł wstąpić na nową pozycję w LifeWave.
- 3.14 Zmiany konta Członka LifeWave: Zmiany konta, takie jak na przykład zmiany nazwiska Członka, adresu do faktur, nazwy spółki lub numeru identyfikacji podatkowej, mogą być dokonywane poprzez złożenie formularza Zmiany nazwy, numeru SSN i/lub numeru identyfikacji podatkowej (można go znaleźć w oprogramowaniu back office w części Materiały), do Działu Obsługi Klienta. Osoby, które będą chciały uzupełnić informacje o spółce, muszą złożyć dowód ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności lub rejestracji.
- 3.15 Wymagania wiekowe: Osoby aplikujące o członkostwo w LifeWave muszą być w wieku gwarantującym samodzielność prawną w obszarze jurysdykcji obejmującym miejsce zamieszkania osoby aplikującej.
- 3.16 Nieścisłe informacje: Jeśli Członek LifeWave we wniosku o członkostwo, formularzu przeniesienia lub przejścia przedstawi nieścisłe lub nieprawdziwe dane osobowe lub dane o spółce, jego członkostwo w LifeWave może zostać zakończone przez LifeWave.
4. OBOWIĄZKI CZŁONKA LIFEWAVE
- 4.1 Ogólne: Członek LifeWave musi postępować w sposób zgodny z Kodeksem etyki LifeWave, Polityką i procedurami korporacyjnymi, Wnioskiem o członkostwo, Planem wynagrodzeń, wszelkimi zobowiązaniami wynikającymi z umów oraz prawem stanowym, federalnym i innymi mającymi zastosowanie przepisami.
- 4.2 Status niezależnego wykonawcy: Członek LifeWave jest niezależnym wykonawcą i jest odpowiedzialny za własne wydatki, decyzje i działania związane z działalnością.
- Członek LifeWave nie powinien przedstawiać się jako przedstawiciel, pracownik, partner ani strona w spółce typu joint venture z firmą LifeWave. Dystrybutor nie powinien dokonywać zakupów ani przystępować do transakcji w imieniu Firmy.
- Firma nie decyduje o godzinach pracy, wydatkach ani planach biznesowych Członków LifeWave. Członek LifeWave nie powinien składać pisemnych lub ustnych oświadczeń stwierdzających lub sugerujących inny stan rzeczy.
- Członek LifeWave ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie swoje ustne i/lub pisemne wypowiedzi dotyczące produktów, usług i Planu wynagrodzeń, które nie są wyraźnie zawarte w oficjalnych materiałach Firmy; ponadto Członek LifeWave zgadza się zwolnić Firmę z odpowiedzialności za wszelkie roszczenia, szkody lub inne wydatki, w tym koszty prawne, będące skutkiem oświadczeń lub działań Członka LifeWave wykraczających poza zakres umowy. Postanowienia niniejszej sekcji pozostaną w mocy po rozwiązaniu umowy.
- 4.3 Kontaktując się z instytutycjami i personelem medycznym Członkowie LifeWave NIE MOGĄ kontaktować się ze szpitalami, klinikami lub lekarzami zatrudnionym w tych placówkach, składać im ofert ani podejmować innych prób sprzedaży produktów LifeWave. Kontaktowanie się z takimi placówkami lub ich personelem medycznym doprowadziłoby do zaistnienia bardzo niekorzystnej sytuacji, która w negatywny sposób wpłynęłaby na spółki LifeWave. Ze względu na potencjalną szkodliwość takiej sytuacji LifeWave zajmuje zdecydowane stanowisko w tej sprawie — każdy członek, który naruszy tę zasadę, zostanie skreślony z listy członków LifeWave w trybie natychmiastowym.
- 4.4 Nieuczciwa konkurencja, „sponsorowanie krzyżowe” i „przejmowanie organizacji”: Członek LifeWave nie będzie sponsorował ani pozyskiwał innego Członka LifeWave do jakiejkolwiek innej firmy marketingu sieciowego lub sprzedaży bezpośredniej, z wyjątkiem osób, które Członek osobiście sponsoruje i wprowadza do organizacji Planu wynagrodzeń. Działalność taka stanowi podstawę zakończenia współpracy. Ponadto Członek nie może próbować namawiać innych Członków do zmiany Sponsorów w ramach firmy LifeWave, INC. (tj. podejmować prób „przejmowania organizacji”). Działalność taka stanowi podstawę zakończenia współpracy.
- 4.5 Twierdzenia dotyczące produktów: Członek LifeWave nie będzie formułował twierdzeń medycznych lub terapeutycznych czy też innych nieupoważnionych sposobów reprezentowania firmy LifeWave INC. lub jej produktów, ani nie będzie przepisywał produktów LifeWave jako właściwych w leczeniu jakichkolwiek schorzeń. Produkty LifeWave są produktami poprawiającymi dobre samopoczucie i w związku z tym Członkom LifeWave nie wolno przedstawiać ich jako produktów, które umożliwią diagnozę, leczenie, wyleczenie bądź zapobiegną lub złagodzą objawy chorób.
- 4.6 Twierdzenia dotyczące dochodów i oferty: Członek LifeWave nie może w sposób nierealistyczny, wprowadzający w błąd lub w inny nieprawdziwy sposób przedstawiać zarobków lub potencjalnych dochodów. Zabronione jest składanie gwarancji lub formułowanie spodziewanych zarobków, jak również prezentacja czeków premiowych, ich kopii albo podobnych dowodów.
- 4.7 Twierdzenia dotyczące dalszego rozwoju: Członek LifeWave nie może sugerować ani twierdzić, że do aktualnej oferty zostaną dołączone nowe produkty albo usługi, albo też że planowane są zmiany w Planie wynagrodzeń, czy też że do obszarów działalności LifeWave zostaną włączone nowe kraje, terytoria czy obszary, o ile nie zostanie to, lub dopóki nie zostanie to oficjalnie ogłoszone przez LifeWave, INC.
- 4.8 Twierdzenia dotyczące wsparcia rządowego: Członek LifeWave nie będzie twierdził, że Plan wynagrodzeń LifeWave ani jakikolwiek z produktów firmy został zatwierdzony, jest sponsorowany albo wspierany przez jakiekolwiek agencje rządowe.
- 4.9 Sprzedaż za granicą: Członek LifeWave nie może sprzedawać żadnych produktów LifeWave w krajach, na terytoriach lub na obszarach niezatwierdzonych przez firmę LifeWave, INC. Członek LifeWave może, będąc na danym rynku, zakupywać produkty przeznaczone wyłącznie na dany rynek, jednak nie może sprzedawać tych produktów na innym rynku.
- 4.10 Zakończenie członkostwa w LifeWave: Członek LifeWave, który nie zakupi produktów wartych minimum 55 punktów objętościowych (PV) w okresie dwunastu (12) miesięcy, zostanie automatycznie wykluczony przez firmę z członkostwa w LifeWave.
- 4.11 Zgłaszanie nieetycznych zachowań: Choć skargi należy kierować do i za pośrednictwem Sponsorów w Łańcuchu Sponsorowania, Członek LifeWave, który chce złożyć konkretną skargę na innego Członka LifeWave lub wie o jakimkolwiek naruszeniu niniejszej Polityki i procedur korporacyjnych przez innego członka LifeWave powinien w celu zminimalizowania negatywnych skutków towarzyszących tego rodzaju skargom skierować swoją skargę na piśmie lub pocztą elektroniczną do Działu Obsługi Klienta. Skarga powinna zawierać nazwisko Członka naruszającego przepisy, pisemny opis naruszenia, a także dokumentację uzupełniającą, o ile będzie dostępna, na przykład e-mail wysłany przez członka.
- 4.12 Klauzula nieunieważniania egzekucji procedur: Niewyegzekwowanie któregokolwiek z powyższych zapisów Polityki i procedur korporacyjnych w stosunku do jednego Członka LifeWave INC. nie unieważnia prawa Firmy do egzekucji takich zapisów wobec tego samego Członka lub innych Członków LifeWave.
- 4.13 Listy Członków LifeWave: Listy Członków LifeWave („Listy”), czy to częściowe, czy też kompletne, przygotowane przez Członków LifeWave, LifeWave, INC. lub strony trzecie, są poufne i stanowią zastrzeżoną informację firmy LifeWave. Listy udostępnia się wyłącznie członkom LifeWave do ograniczonego użytku w celu ułatwienia szkoleń, wsparcia i usług świadczonych w dół organizacji członków wyłącznie w celu wspierania działalności Członka.
5. SPONSOROWANIE
- 5.1 Sponsorowanie: Sponsorowanie jest istotnym elementem działalności Członka LifeWave i wiąże się z wieloma korzyściami i obowiązkami. Członek LifeWave może być Sponsorem dla nowych Członków, jeśli cieszy się dobrą reputacją w LifeWave.
- 5.2 Informacje dla potencjalnych Członków LifeWave: Sponsor musi przedstawić każdemu potencjalnemu członkowi LifeWave egzemplarz najbardziej aktualnej wersji Polityki i procedur korporacyjnych przed wręczeniem lub w momencie wręczenia formularza Wniosku o członkostwo. Jeśli potencjalny nowy Członek rejestruje się online, musi zaznaczyć pole potwierdzające akceptację wszystkich postanowień Polityki i procedur korporacyjnych. Kopia Polityki i procedur korporacyjnych może zostać pobrana do wydruku w procesie rejestracji online.
- 5.3 Umiejscowienie w organizacji LifeWave: Członek LifeWave może umieścić osobę przez siebie sponsorowaną wyłącznie w swojej organizacji poniżej własnego centrum finansowego. Umieszczanie osób w innych liniach, w tym „krzyżowanie” linii, jest zabronione.
- 5.4 Zmiana sponsora: Zmiany sponsora i umiejscowienia członka są na ogół niedozwolone. LifeWave wierzy w ochronę relacji sponsorskiej, z wyjątkiem przypadków, gdy Członek LifeWave wykorzystuje nieetyczne metody do sponsorowania innych członków lub w przypadkach nieumyślnej pomyłki w umiejscowieniu członka. Zmiana sponsora może być możliwa, jeśli we wniosku o przeniesienie przedstawione są wyjątkowe okoliczności lub jeśli wniosek uzasadniony jest postępowaniem sponsora niezgodnym z zasadami i etyką firmy LifeWave. Po zapoznaniu się i zaakceptowaniu wniosku o zmianę sponsora przez Dział Obsługi Klienta zmiana może nastąpić wyłącznie po otrzymaniu przez LifeWave formularzy zatwierdzenia podpisanych przez obecnego sponsora, dwie kolejne osoby w linii sponsorowania wyższego poziomu oraz nowego sponsora.
- W przypadku pomyłki w umiejscowieniu członka należy złożyć wniosek o zmianę i przeprowadzić tę zmianę w ciągu pięciu (5) dni roboczych od daty rejestracji. Jeśli wniosek o zmianę sponsora lub umiejscowienia wpłynie po upływie pierwszych pięciu dni od rejestracji, wówczas będzie podlegał przeglądowi przez firmę LifeWave. Rozpatrzenie wniosku wiąże się z uiszczeniem opłaty w wysokości 50 USD (lub obowiązującej w danym okresie opłaty). Aby dokonać zmiany, członek musi złożyć formularz Zmiana sponsora lub formularz Przeniesienie centrum działalności. Po złożeniu wypełnionego formularza Zmiany sponsora i/lub Przeniesienia centrum działalności tam, gdzie będzie to właściwe, członek zgadza się na uiszczenie opłaty manipulacyjnej. Firma LifeWave nie rozpatrzy wniosków o zmianę bez uzyskania wszystkich wymaganych podpisów.
- Ponadto Członek, którego pozycja ma zostać zmieniona, nie może do tego czasu zostać niczyim sponsorem. Wszelkie zmiany, z dowolnych przyczyn, są dokonywane wedle wyłącznego uznania firmy LifeWave, INC. Zmiana w sponsorowaniu może nastąpić po tym, jak Członek zrezygnuje z członkostwa i upłynie okres sześciu miesięcy wymagany do ponownego sponsorowania. Patrz punkt 11.2 Dobrowolna rezygnacja.
6. ZAMAWIANIE PRODUKTÓW I MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH
- 6.1 Wytyczne dotyczące zamawiania:Członkowie LifeWave mogą zamawiać produkty zgodnie z poniższymi wytycznymi:
- 6.1.1 Zamówienia produktów będą z reguły wysyłane w ciągu dwóch do trzech (2-3) dni roboczych.
- 6.1.2 Po otrzymaniu przesyłki z produktami Członkowie LifeWave powinni natychmiast sprawdzić zawartość przesyłki w celu stwierdzenia, czy zamówienia są kompletne, a produkty w stanie nadającym się do sprzedaży.
- 6.1.3 Jeśli w trakcie przetwarzania zamówienia okaże się, że zamówiony towar jest niedostępny w magazynie, towar ten zostanie oznaczony statusem „zamówienie zaległe” i wysłany w momencie, gdy będzie dostępny bez dodatkowych opłat. W przypadku pytań dotyczących statusu zamówień prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta LifeWave w USA pod numerem telefonu 1-866-420-6288 lub Biurem Obsługi Klienta LifeWave w Europie pod numerem +353 91 874600.
- 6.1.4 Ponieważ staramy się szybko realizować zamówienia, zmiana zamówienia po rozpoczęciu przetwarzania jest trudna. Prosimy o kontakt w ciągu 24 godzin, abyśmy mogli udzielić odpowiedzi na pytanie o zmianę lub anulowanie zamówienia. Jeśli nie będziemy w stanie spełnić prośby dotyczącej zamówienia, należy po prostu zwrócić niechciany towar, a wówczas przyznamy środki do wykorzystania przy następnym zamówieniu. Firma LifeWave nie będzie ponosiła odpowiedzialności za opłaty poniesione w związku z takim zwrotem.
- 6.1.5 W ramach przestrzegania krajowego i międzynarodowego prawa podatkowego firma LifeWave jest zobowiązana do pobierania podatku od sprzedaży za zamówienia internetowe wysyłane do miejsc, w których jest to wymagane przez władze podatkowe. Wszystkie pobierane podatki są przekazywane do stanu/kraju, do którego zostało wysłane zamówienie. Uiszczanie wszelkich dodatkowych podatków lub opłat celnych nakładanych na Członka przez lokalne agencje stanowi wyłączną odpowiedzialność członka/klienta.
- 6.1.6 LifeWave nie odpowiada za koszty wysyłki ponoszone w przypadku, gdy adresat nie jest w stanie z dowolnych przyczyn przyjąć wysłanych towarów. Upewnienie się, że podany adres wysyłki jest aktualnym, ważnym adresem jest obowiązkiem członka/klienta składającego zamówienie. Za wszelkie dodatkowe koszty wysyłki poniesione na skutek niespełnienia powyższych warunków i punktu 6.1.4 będzie odpowiadał członek.
7. ZWROTY
- 7.1 Polityka refundacji
- 7.1.1 Firma odkupi na rozsądnych warunkach handlowych nadające się do sprzedaży produkty będące w posiadaniu Członka i zakupione przez niego w celu dalszej sprzedaży przed datą zakończenia współpracy sprzedawcy z firmą lub jej niezależnymi sprzedawcami. W rozumieniu niniejszego Kodeksu termin „rozsądne warunki handlowe” obejmuje odkupienie nadających się do sprzedaży produktów w okresie dwunastu (12) miesięcy od ich zakupienia przez sprzedawcę po cenie nie niższej niż 90 procent pierwotnej ceny netto zapłaconej przez sprzedawcę bez ewentualnych kompensat i roszczeń prawnych. W rozumieniu niniejszego Kodeksu produkty nie będą uznawane za „nadające się do sprzedaży”, jeśli zostaną zwrócone do odkupienia po przekroczeniu uzasadnionego handlowo terminu przydatności produktu; ponadto, produkty nie będą uznawane za „nadające się do sprzedaży”, jeśli przed zakupem firma wyraźnie poinformuje sprzedawców, że produkty mają charakter sezonowy, nie są już produkowane albo są objęte specjalną promocją i nie podlegają obowiązkowi odkupienia. Przed dokonaniem zwrotu produktów Członek musi zwrócić się do Biura Obsługi Klienta o numer „upoważnienia do zwrotu towaru” (RMA).
- 7.1.2 Po otrzymaniu niezużytych produktów firma LifeWave zrefunduje Członkowi minimum 90% ceny netto. Ponieważ walutą, w której przetwarzane są zamówienia, są dolary USA, zwroty kosztów będą dokonywane również w tej walucie. *Uwaga: W przypadku, gdy Członek nie będzie miał produktów do zwrotu, firma LifeWave uzna, że produkty zostały zużyte, i nie dokona refundacji.
- 7.2. Zwrot produktów – Podsumowanie ogólnych informacji
- 7.2.1 Wszystkie zwroty obejmujące wiele opakowań tego samego produktu muszą być nieotwarte i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży, z wyjątkiem jednego opakowania, z którego pobrano użyty produkt. Opakowanie to również musi zostać zwrócone.
- 7.2.2 Wszystkich zwrotów należy dokonywać w ciągu 1 roku od daty zakupu; zwracane produkty muszą nadawać się do sprzedaży zgodnie z definicją podaną powyżej w punkcie 7.1.1.
- 7.2.3 Przed każdym zwrotem Biuro Obsługi Klienta musi wydać Upoważnienie do Zwrotu Towaru (RMA).
- 7.2.4 Zwroty zamówień z okresu rekrutacji będą prowadziły do anulowania aktywacji centrum działalności członka, a ewentualne prowizje wygenerowane przez pierwotny zakup zostaną cofnięte. Cofnięte i odjęte zostaną również prowizje wygenerowane dla sponsora członków. Wielkość sprzedaży wygenerowana w wyniku tego zwrotu zostanie odjęta od całego łańcucha.
- 7.2.5 Towar uszkodzony lub wadliwy może być zwracany tylko w celu wymiany i podlega inspekcji.
- 7.2.6 Obecni dystrybutorzy mogą zwracać pomoce marketingowe, takie jak plakaty, banery, literatura, płyty CD itp. Dystrybutorzy rezygnujący z członkostwa i zwracający zestaw rekrutacyjny mogą również zwracać do refundacji pomoce marketingowe, ponieważ wchodzą one w skład zestawu rekrutacyjnego.
- 7.2.7 Za pierwszym razem, kiedy Członek zamówi produkt i zgłosi, że nie otrzymał przesyłki, firma ponownie wyśle zamówienie. Za drugim razem, kiedy Członek zgłosi, że nie otrzymał przesyłki, firma wyśle refundację i anuluje członkostwo.
- **Uwaga** Adresy międzynarodowe / adresy poczty polowej (APO) / adresy poczty flotowej (FPO): Dostawa przesyłek wysyłanych na adresy międzynarodowe może zająć minimum 20 dni roboczych. Nie jesteśmy w stanie zapewnić śledzenia przesyłek w przypadku przesyłek międzynarodowych, o ile Członek nie wybierze dla zamówienia wysyłki z opcją śledzenia. Wnioski o zwrot kosztów/ponowną wysyłkę towarów nie będą przetwarzane ani rozpatrywane przed upływem 90 dni od daty pierwotnego zamówienia.
- 7.3 Wymóg numeru RMA:
Zwracane produkty muszą być powiązane z konkretnym zamówieniem złożonym w centrach działalności właściwych dla danego członka LifeWave.- 7.3.1 Następnie Członkowie mogą odesłać produkty na adres podany przez Biuro Obsługi Klienta. Koszty wysyłki ponoszą Członkowie LifeWave.
- 7.3.2 Paczki z odpowiednią autoryzacją zostaną poddane procesowi przetwarzania zwrotów, a członek LifeWave otrzyma refundację.
- 7.4 Zwrot początkowego zamówienia:
- 7.4.1 Członkowie zwracający zamówienie początkowe otrzymają refundację po spełnieniu powyższych wymogów i w okresie jednego roku od daty wysyłki, pod warunkami określonymi w punkcie 7.1.1.
- 7.4.2 Aby możliwe było uzyskanie refundacji, wszystkie produkty muszą być zwrócone w stanie nieotwartym i nadającym się do ponownej sprzedaży.
- 7.4.3 Zwrot początkowego zamówienia będzie oznaczał anulowanie aktywacji centrum działalności członka.
- 7.4.4 Z kont właściwych członków LifeWave, ich sponsorów i odpowiedniego łańcucha zostanie odjęta wielkość zamówień i powiązane prowizje zapłacone za zwrócone produkty.
- 7.4.5 Wszystkie opakowania produktów, w tym opakowania hurtowe i detaliczne, muszą być zwracane w stanie nieotwartym i nadającym się do ponownej sprzedaży. Opakowania niekompletne nie będą przyjmowane. Nie będą również przyjmowane wnioski o wymianę produktów.
- 7.5 Wymiany:
- 7.5.1 Wszystkie wnioski o wymianę produktów należy składać w odniesieniu do nieotwartych produktów w ciągu 90 dni od daty zakupu. W przypadku różnic w cenie produktu Członkowi zostanie udzielony kredyt równoważny różnicy w cenie do wykorzystania przy następnym zakupie lub automatycznej wysyłce.
- 7.5.2 Aby możliwe było uzyskanie refundacji, wszystkie produkty muszą być zwrócone w stanie nieotwartym i nadającym się do ponownej sprzedaży. Nie dotyczy to towarów uszkodzonych lub wadliwych.
- 7.5.3 Po dokonaniu zwrotu w ramach danego zamówienia wymienione produkty nie podlegają dalszym zwrotom lub refundacjom.
- 7.6 Refundacje: Zwracamy koszty produktów pod warunkami określonymi w punkcie 7.1.1. Zwroty lub dodatkowe opłaty wynikające z wymiany będą dokonywane na kartę kredytową właściwą dla zakupu. Jeśli karta taka byłaby już nieaktywna, obowiązkiem Członka jest skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta w celu podjęcia innych ustaleń. Płatności dokonywane czekiem będą refundowane czekiem wysyłanym pocztą na adres Członka LifeWave.
8. POLITYKA UDZIAŁU W TARGACH
- 8.1 Polityka udziału w targach / Zwrot towarów
- 8.1.1 Produkty zakupywane na potrzeby targów i innych imprez nie podlegają refundacji.
- 8.1.2 Dystrybutorzy powinni w przypadku takich imprez odpowiednio zarządzać zasobami w celu zminimalizowania nadmiarowych ilości produktów.
- 8.1.3 Wartość sprzedaży i punkty binarne naliczane są w momencie złożenia zamówienia. Ze względu na charakter planu wynagrodzeń, zwroty za zamówienia na potrzeby targów są niedozwolone.
- 8.2 Zamawianie produktów: Członkowie LifeWave mogą zamawiać produkty pocztą, pocztą elektroniczną lub online. W przypadku wszystkich zamówień składanych pocztą wymagane jest wypełnienie w całości Formularza Zamówienia Produktu LifeWave i przesłanie go do Biura Korporacyjnego firmy LifeWave. Niedozwolone jest łączenie zamówień składanych przez dwóch lub większą liczbę członków na tym samym formularzu zamówienia.
- 8.3 Opcje płatności: Firma LifeWave akceptuje płatności za produkty kartami Visa, MasterCard oraz czekami.
- 8.4 Ograniczenia dotyczące zamówień: Członek LifeWave nie może składać wniosków w imieniu innych Członków LifeWave. Firma LifeWave, INC. będzie honorowała jedynie zamówienia składane w ramach własnego członkostwa danego Członka LifeWave.
- 8.5 Podatek od sprzedaży: W większości regionów produkty LifeWave podlegają opodatkowaniu od sprzedaży i użytkowania. W większości regionów firma LifeWave pobiera i odprowadza podatek od sprzedaży. Firma LifeWave będzie instruowała Członków o wymogu pobierania podatku od sprzedaży w jej imieniu.
9. REKLAMY I PREZENTACJE PRODUKTÓW
- 9.1 Reklamy: Firma LifeWave, INC. zachęca Członków LifeWave do promocji produktów i możliwości sprzedaży zgodnie z odpowiednimi wytycznymi. Nieprzestrzeganie tych wytycznych może zagrozić reputacji firmy LifeWave, INC. i jej produktów, prowadzić do upubliczniania informacji w niepożądany sposób i skutkować możliwością podjęcia działań prawnych. Wszelkie materiały promocyjne wykorzystywane przez Członka LifeWave muszą być wyraźnie oznaczone napisem „Niezależny Dystrybutor LifeWave”. Ponadto, reklamując towary, wszyscy członkowie LifeWave muszą podawać wartość detaliczną produktów.
- 9.2 Artykuły promocyjne własnej produkcji: Firma LifeWave, INC. nie zaleca Członkom LifeWave opracowywania własnych artykułów promocyjnych na własny użytek i zabrania Członkom LifeWave wytwarzania materiałów promocyjnych na sprzedaż bez wcześniejszego uzyskania wyraźnej pisemnej zgody ze strony Działu Korporacyjnego firmy LifeWave.
- 9.3 Nazwy własne: Członek LifeWave nie może wykorzystywać własności intelektualnej firmy LifeWave, w tym między innymi praw autorskich, znaków towarowych, logo lub tajemnic handlowych ani jakichkolwiek rozpoznawalnych haseł lub fraz używanych przez firmę LifeWave, INC. do promowania własnej działalności Członków LifeWave. Ponadto członkowie LifeWave nie mogą uzyskać na drodze stosowania lub złożenia wniosku o przyznanie znaku towarowego lub praw autorskich żadnych praw, udziałów lub tytułów do nazwy, znaków handlowych, logo lub tajemnic handlowych dotyczących firmy LifeWave, INC. lub jej produktów.
- 9.4 Reklama w mediach elektronicznych i masowych: Reklama w mediach elektronicznych i masowych jest zabroniona. Członek LifeWave nie może reklamować firmy LifeWave, INC., jej produktów ani usług w telewizji, telewizji kablowej, radio, czasopismach, wiadomościach e-mail ani żadnym innym rodzaju mediów elektronicznych lub masowych bez wcześniejszego uzyskania pisemnej zgody, która może zostać cofnięta decyzją firmy LifeWave.
- 9.4.1 Masowa komunikacja w ramach Revolution: W ramach sekcji zaktualizowanych narzędzi Revolution oprogramowania back office dostępny jest wewnętrzny system obsługi komunikatów. Narzędzie to ma umożliwić przekazywanie pozytywnych i motywujących informacji znajdującym się niżej w strukturze Członkom LifeWave dotyczących spotkań, imprez i wytycznych sponsorowania.
- Zabrania się wykorzystywania tego narzędzia do: reklamowania, zachęcania lub nakłaniania do zaangażowania w inny marketing sieciowy, MLM lub inne działania niezwiązane z LifeWave.
- Przedstawiania w zniekształcony sposób podmiotów korporacyjnych LifeWave.
- Zniesławiania, wykorzystywania, nękania lub znęcania się nad innymi Członkami LifeWave; takie działania będą uważane za podstawę zakończenia współpracy.
- Wewnętrzne komunikaty pomiędzy Członkami LifeWave wymieniane za pośrednictwem narzędzia Revolution podlegają kontroli i analizie; narzędzia tego NIE należy traktować jako narzędzia do wymiany prywatnych wiadomości e-mail.
- 9.4.1 Masowa komunikacja w ramach Revolution: W ramach sekcji zaktualizowanych narzędzi Revolution oprogramowania back office dostępny jest wewnętrzny system obsługi komunikatów. Narzędzie to ma umożliwić przekazywanie pozytywnych i motywujących informacji znajdującym się niżej w strukturze Członkom LifeWave dotyczących spotkań, imprez i wytycznych sponsorowania.
- 9.5 Telemarketing: Każdy Członek wykorzystujący telefon do sprzedaży produktów LifeWave musi przestrzegać właściwych przepisów stanowych i federalnych w odniesieniu do marketingu i sprzedaży telefonicznej, w tym dotyczących rejestracji jako telemarketera.
- 9.6 Korzystanie z Internetu/strony internetowej: Choć zachęcamy do korzystania z oferowanych przez nas replikowanych stron internetowych, Członkowie LifeWave mogą wykorzystywać Internet do promocji produktów i oferty LifeWave poprzez stworzenie strony, witryny lub serwisu internetowego, pod warunkiem spełnienia następujących wymagań:
- 1. Na stronie internetowej utworzonej przez dowolnego Członka nie należy umieszczać treści, które nie są wyraźnie wymienione w oficjalnych materiałach/na stronie internetowej Firmy.
- 2. Surowo zabrania się wykorzystywania LifeWave w URL strony internetowej utworzonej przez Członka.
- 3. Wszystkie strony internetowe utworzone przez Członków muszą zostać zatwierdzone przez korporację i podlegają ciągłej kontroli i zatwierdzaniu przez LifeWave.
- 9.7 Rejestrowane materiały firmowe: Członek LifeWave nie może wytwarzać żadnych dźwiękowych, filmowych ani innego rodzaju nagrań imprez sponsorowanych przez LifeWave, telekonferencji, wykładów lub spotkań – ani w celu sprzedaży, ani do własnego użytku osobistego lub związanego z działalnością.
- 9.8 Rejestrowane materiały członków LifeWave: Członkowie firmy LifeWave nie mogą bez wcześniejszego uzyskania wyraźnej pisemnej zgody ze strony Działu Komunikatów Marketingowych firmy LifeWave nagrywać, przygotowywać ani tworzyć prezentacji dźwiękowych lub firmowych dotyczących jakichkolwiek imprez sponsorowanych przez LifeWave, telekonferencji, wykładów lub spotkań.
- 9.9 Zapytania ze strony mediów: W celu zagwarantowania dokładności i spójności informacji każdy Członek LifeWave, do którego zostanie skierowane ze strony prasy lub innych mediów zapytanie na temat jakiegokolwiek aspektu firmy LifeWave, jej produktów albo członkostwa w LifeWave, powinien natychmiast przekazać takie zapytanie do Działu Obsługi Klienta LifeWave pod numer telefonu (866) 420-6288./li>
- 9.10 Opłaty za szkolenia ogólne: Członek LifeWave nie może pobierać dla zysku opłat za jakiekolwiek szkolenia ogólne dotyczące produktów lub oferty marketingowej LifeWave, ani za przygotowane przez Członka materiały szkoleniowe bez wcześniejszego uzyskania pisemnej zgody ze strony Działu Korporacyjnego firmy LifeWave.
- 9.11 Informacje w książkach telefonicznych: Reklama w książkach telefonicznych jest z zasady zabroniona. Członek LifeWave może jednak zamieścić swój wpis na żółtych stronach książki telefonicznej w kategoriach Zdrowie, Fitness lub Żywienie. Wpisy takie muszą przed opublikowaniem być zatwierdzone przez firmę LifeWave i muszą zawierać sformułowanie „Niezależny Dystrybutor LifeWave”.
- 9.12 Płatne numery telefonów: Firma LifeWave zabrania używania numerów typu 0-700 albo innych płatnych numerów telefonicznych do promowania oferty sprzedaży lub produktów LifeWave.
- 9.13 Odpowiadanie na telefony: Członek LifeWave nie może odpowiadać na przychodzącą rozmowę telefoniczną w sposób, który dałby osobie dzwoniącej powód do wysnucia wniosku, że ma do czynienia z biurem korporacyjnym lub innym biurem firmy LifeWave.
- 9.14 Nowe wersje literatury firmowej: Członek LifeWave odpowiada za przekazywanie podległej mu organizacji członków nowych informacji z firmy LifeWave. Nowe zasady, formularze i literatura LifeWave zastępują stare zasady, formularze i literaturę.
- 9.15 Obsługa i wystawy punktów sprzedaży detalicznej: Choć dopuszczalne jest prowadzenie punktów sprzedaży detalicznej, Członkowie LifeWave nie mogą sprzedawać produktów LifeWave w punktach sprzedaży detalicznej bez wcześniejszego uzyskania pisemnej zgody od firmy LifeWave.
- 9.16 Targi i imprezy specjalne: Członkowie LifeWave mogą promować produkty LifeWave podczas targów i pokazów handlowych. Produkty LifeWave nie mogą być jednak promowane lub prezentowane z jakimikolwiek innymi produktami sprzedawanymi na zasadach marketingu sieciowego.
- 9.17 Handel elektroniczny: Członkowie LifeWave nie mogą sprzedawać produktów LifeWave na aukcjach internetowych lub na stronach masowej sprzedaży detalicznej takich jak Amazon, EBay lub innych podobnych. Uważa się, że członkowie LifeWave korzystający z tej formy sprzedaży mają nieuczciwą przewagę konkurencyjną. Członkowie LifeWave nie mogą dostarczać produktów LifeWave osobom trzecim, o których wiedzą, że mają zamiar umieścić produkt na stronie masowej sprzedaży detalicznej. Działalność taka stanowi podstawę zakończenia współpracy.
10. WYNAGRODZENIA I OPŁATY
- 10.1 Wynagrodzenia i opłaty dla członków LifeWave: Członkowie LifeWave otrzymują wynagrodzenia zgodnie z Planem wynagrodzeń obowiązującym w kraju zamieszkania osób posiadających członkostwo LifeWave, jak to zostało bardziej szczegółowo wyjaśnione w zamieszczonym poniżej Załączniku A do niniejszej Polityki i procedur korporacyjnych. Zasady omówione w broszurze na temat Planu wynagrodzeń LifeWave (albo na stronie internetowej LifeWave) są wytycznymi w zakresie płatności wynagrodzeń w ramach Planu wynagrodzeń oraz opłat pobieranych od Członków LifeWave. „Plan wynagrodzeń LifeWave” stanowi część niniejszych Zasad i Procedur. Od wszystkich Członków LifeWave wymaga się zaakceptowania wszystkich postanowień Zasad i Procedur, w tym tych zamieszczonych w Planie wynagrodzeń LifeWave.
- 10.2 Kwalifikacje: Członek LifeWave ponosi pełną odpowiedzialność za spełnienie kryteriów kwalifikacyjnych członkostwa w LifeWave. Firma LifeWave, INC. nie gwarantuje wysokości wynagrodzeń żadnemu członkowi LifeWave. Kwalifikujący się członkowie muszą spełniać trzy proste kryteria. Oto one:
- 1. Członek musi posiadać status „aktywny”, tzn. zakupić produkty LifeWave warte w sumie minimum 55 PV w 5-tygodniowym okresie płatniczym;
- 2. Członek musi spełniać wymóg aktywności podlegającej mu organizacji, zgodnie z którym każda osoba z organizacji podlegającej Członkowi, która pomaga w zakwalifikowaniu się do otrzymania premii i/lub prowizji musi również zachować status „aktywny” oraz
- 3. Członek musi zebrać w sumie 990 punktów binarnych na cykl (330 punktów w gałęzi zysków i 660 punktów w gałęzi mocy).
- 10.3 Wymóg aktywności podlegającej organizacji: Wymóg ten oznacza, że każdy dystrybutor w podlegającej organizacji, który pomaga w kwalifikowaniu się do premii i/lub prowizji, musi również zachowywać status aktywnego członka. Na przykład w przypadku dystrybutora rangi srebrnej, aby zakwalifikować się do premii zależnych od prowizji 1. stopnia (oprócz innych kryteriów), należy sponsorować co najmniej 2 Dystrybutorów rangi srebrnej lub złotej po lewej stronie i co najmniej 2 Dystrybutorów rangi srebrnej lub złotej po prawej stronie. Wymagane jest, aby każdy z tych 4 dystrybutorów pomagających Członkowi w kwalifikowaniu się do premii zależnych od prowizji 1. stopnia miał status aktywnego członka (tj. dokonywał zamówień na co najmniej 55 punktów objętościowych każdego miesiąca).
- 10.4 Gwarancje zarobków: Członek LifeWave nie otrzymuje żadnej gwarancji określonych przychodów ani gwarancji poziomu sprzedaży, zysków czy sukcesu. Wszystkie zarobki zależą od wkładanego wysiłku i osiąganych wyników.
- 10.5 Okres naliczania prowizji: Tydzień naliczania prowizji zaczyna się o godzinie 00:00:01 (1 sekundę po północy) w każdy poniedziałek rano i kończy się o godzinie 24:00:00 (o północy) w następną niedzielę. Podane godziny są godzinami w strefie urzędowego czasu wschodnioamerykańskiego (EST).
- 10.6 Wypłata premii/prowizji: Prowizje wypłacane są każdego tygodnia. Prowizje zarobione w danym tygodniu naliczania prowizji (zgonie z definicją w punkcie 10.5 powyżej) są wypłacane w drugi wtorek po zakończeniu tygodnia naliczania prowizji, w którym zostały naliczone. Na przykład jeśli tydzień naliczania prowizji zakończył się w niedzielę 10. dnia miesiąca, prowizje zostaną wypłacone w trzeci kolejny wtorek, który w tym przypadku wypadnie 19. dnia tego miesiąca. Prowizje naliczane w danym tygodniu są wypłacane około 9 dni po zakończeniu tygodnia naliczania prowizji.
- 10.7 Obciążanie wypłat premii: Firma LifeWave, INC. zastrzega sobie prawo obciążenia lub wstrzymywania wypłat premii dla Członka LifeWave na poczet sum, które dany Członek LifeWave jest winien firmie LifeWave, INC.
- 10.8 Opłaty za obsługę: Choć firma LifeWave, INC. zapewnia większość usług dla Członków LifeWave nieodpłatnie, od czasu do czasu Członkowie LifeWave proszą lub żądają usług wymagających dodatkowego nakładu czasu i kosztów. Firma LifeWave może obciążać członków uzasadnioną opłatą za takie dodatkowe czynności i poinformuje o tym Członka przed wykonaniem zadania lub obciążeniem Członka opłatą.
11. ANULOWANIE AUTOMATYCZNEJ WYSYŁKI, CZŁONKOSTWA, POSTĘPOWANIE DYSCYPLINARNE, REZYGNACJA I ZAKOŃCZENIE WSPÓŁPRACY
- 11.1 Powiadomienia o anulowaniu: Powiadomienia o anulowaniu członkostwa w LifeWave należy dokonać na piśmie. Wysłanie wiadomości e-mail lub pozostawienie wiadomości głosowej w Biurze Obsługi Klienta nie stanowi powiadomienia. Członek może przesłać wniosek o anulowanie faksem do Biura Obsługi Klienta lub pocztą na adres LifeWave, INC. W celu uniknięcia wysyłki wszelkie przypadki anulowania automatycznej wysyłki/zamówień odnawialnych muszą być ukończone przed upływem 48 godzin od oczekiwanej daty wysyłki./li>
- 11.2 Dobrowolna rezygnacja: Członek LifeWave może w dowolnym momencie złożyć do LifeWave, INC. pismo o dobrowolnej rezygnacji podpisany przez wszystkie osoby figurujące na liście członkostwa LifeWave wraz z nazwami/nazwiskami tych podmiotów oraz numerami identyfikacji podatkowej lub ubezpieczenia społecznego. W przypadku rezygnacji członka LifeWave wszystkie przyszłe prowizje dla tego identyfikatora Członka przepadają. Członkowie, którzy złożyli rezygnację, nie mogą ponownie zarejestrować się u nowego sponsora przez sześć miesięcy od daty zakończenia współpracy. Jeśli jednak taka sytuacja nastąpi, drugie członkostwo w LifeWave może zostać poddane rewizji, a w przypadku gdy zostanie uznane za przejmowanie organizacji, sponsorowanie krzyżowe lub nieuczciwą konkurencję jako opisano w sekcji 4.3, firma LifeWave może zakończyć współpracę z takim członkiem.
- 11.3 Niedobrowolne zakończenie współpracy: Jeśli będzie to konieczne, firma LifeWave INC. może zakończyć współpracę z Członkiem LifeWave z podaniem przyczyny. Firma LifeWave zastrzega sobie prawo do podejmowania szybkich i zdecydowanych działań w celu ograniczenia lub zakończenia członkostwa w LifeWave niezgodnego z Polityką i procedurami korporacyjnymi, Wnioskiem o członkostwo, zasadami Planu wynagrodzeń lub jakimikolwiek stanowymi lub federalnymi przepisami i/lub statutami mającymi związek z działalnością firmy LifeWave, INC. W przypadku zakończenia współpracy z Członkiem LifeWave z określonej przyczyny, wszystkie przyszłe prowizje dla tego identyfikatora Członka przepadają. Członkowie, z którymi zakończono współpracę z podaniem przyczyny, nie mogą mieć udziałów w korzyściach w innej relacji dystrybutorskiej ani ponownie zarejestrować się bez specjalnej rewizji i zatwierdzenia przez LifeWave.
- 11.4 Postępowanie dyscyplinarne: Nieprzestrzeganie Polityki i procedur korporacyjnych będzie skutkowało odpowiednimi działaniami dyscyplinarnymi. Po zakończeniu działań dyscyplinarnych firma LifeWave, INC. może ogłosić szczegóły tych działań.
- 11.5 Powiadomienie o zakończeniu współpracy: W momencie podjęcia decyzji o zakończeniu współpracy z Członkiem LifeWave z określonej przyczyny firma LifeWave, INC. powiadamia o tym Członka drogą pocztową na najbardziej aktualny adres będący w posiadaniu Biura Korporacyjnego. Po otrzymaniu powiadomienia z firmy LifeWave, INC. Członek LifeWave musi natychmiast zaprzestać wszelkich działań właściwych dla członka LifeWave i, jeśli to możliwe, usunąć reklamy z odpowiednich witryn internetowych.
- 11.6 Odwołania od decyzji o zakończeniu współpracy: Jeśli Członek LifeWave pragnie wnieść odwołanie do decyzji o zakończeniu współpracy, firma LifeWave, INC. musi otrzymać odwołanie w okresie podanym w piśmie o odwołaniu współpracy.
- 11.7 Efekty zakończenia współpracy: Niezależnie od tego, czy współpraca z członkiem LifeWave jest zakończona na drodze dobrowolnej rezygnacji lub niedobrowolnego zerwania współpracy przez LifeWave INC., dany Członek LifeWave nie posiada już upoważnienia do sprzedawania produktów LifeWave lub sponsorowania potencjalnych Członków LifeWave.
- 11.8 Procesy sądowe: Wszelkie procesy sądowe pomiędzy Członkami LifeWave a LifeWave, INC. będą prowadzone w Sądzie Stanowym w Hrabstwie Gwinnett w stanie Georgia lub w Federalnym Sądzie Okręgowym w Atlancie. Niniejsze zasady i wszelkie umowy pomiędzy firmą LifeWave, INC. a Członkami LifeWave będą podlegały prawu Stanu Georgia i obowiązują spadkobierców i cesjonariuszy obu stron.
- 11.9 Klauzula o anulowaniu, Portoryko Dystrybutor na terenie Portoryko może anulować członkostwo w dowolnym momencie i z dowolnej przyczyny w okresie pierwszych 90 dni po podpisaniu i/lub w dowolnej chwili po wykazaniu, że firma LifeWave, INC nie spełnia któregokolwiek z podstawowych zobowiązań umowy dystrybucyjnej lub po wykazaniu po stronie LifeWave jakiegokolwiek działania lub zaniechania mającego negatywny wpływ na działalność dystrybutora w dziedzinie rozwoju rynku i usług. Powiadomienie o anulowaniu musi mieć formę pisemną i być wysłane przesyłką poleconą. Dystrybutorzy mieszkający w Portoryko muszą wysłać powiadomienie o anulowaniu członkostwa listem poleconym na adres: LifeWave, INC Customer Support, 3211 Shawnee Industry Way, Shuwanee, GA 30024 (USA). W momencie anulowania członkostwa firma LifeWave INC odkupi całkowitą ilość produktów w posiadaniu Dystrybutora i będących w dobrym stanie za nie mniej niż dziewięćdziesiąt procent (90%) ich pierwotnej wartości netto. Za pierwotną cenę netto przyjmuje się pierwotny koszt poniesiony przez Dystrybutora. LifeWave INC zwróci Dystrybutorowi nie mniej niż dziewięćdziesiąt procent (90%) dowolnej sumy zapłaconej przez niego w celu prowadzenia działalności.
- 11.10 Zmiany organizacji po zakończeniu współpracy: W przypadku, gdy firma zdecyduje się zakończyć współpracę z członkiem z podaniem przyczyny, LifeWave zastrzega sobie prawo do zmiany organizacji podlegającej mu struktury w sposób najkorzystniejszy dla interesów firmy, struktury podlegającej i nadrzędnej.
12. ZASADY LifeWave dotyczące niepożądanych wiadomości e-mail (SPAM)
- 12.1 Zgodność z ustawą o Federalnej Komisji Handlu (FTC): Członek/dystrybutor wyraża zgodę w pełni przestrzegać Ustawy o Federalnej Komisji Handlu USA (FTC) oraz wszelkich powiązanych z nią przepisów, rozporządzeń i opinii doradczych wydawanych przez FTC. Członek/Dystrybutor zgadza się na unikanie nieuczciwych lub wprowadzających w błąd reklam, a w szczególności, w odniesieniu do Ustawy o FTC, Członek/Dystrybutor wyraża zgodę na przestrzeganie zapisów Ustawy dotyczących prezentacji i ujawniania informacji. Nieprzestrzeganie wymienionych powyżej zasad może spowodować zakończenie współpracy z Członkiem.
- 12.2 Porady prawne: Członek/Dystrybutor potwierdza, że firma LifeWave, INC. nie udzielała mu w przeszłości ani poprzez niniejszą Umowę jakichkolwiek porad prawnych, i oświadcza firmie LifeWave, INC., że we wszystkich kwestiach prawnych dotyczących niniejszej Umowy zwróci się o poradę do wybranego przez siebie prawnika.
- 12.3 Ogólne oświadczenie o przestrzeganiu przepisów: Członek/Dystrybutor zgadza się przyjąć odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich ustaw, przepisów i rozporządzeń mających zastosowanie w działalności Członka/Dystrybutora, nie tylko omawianych tu przepisów FTC. Członek/Dystrybutor zgadza się zapoznawać się z serwisem internetowym FTC i konsultować z własnym prawnikiem we wszystkich kwestiach związanych z przepisami FTC lub innymi ustawami, przepisami lub rozporządzeniami. W charakterze przykładu przepisów FTC Członek/Dystrybutor zgadza się, aby wszelkie przypadki stosowania słowa „darmowy” były zgodne z rzeczonymi przepisami i rozporządzeniami opisanymi w wskazówkach FTC dotyczących stosowania słowa „darmowy” i podobnych, których egzemplarz można znaleźć pod adresem: www.ftc.gov/bcp/guides/free.htmNieprzestrzeganie wymienionych powyżej zasad może spowodować zakończenie współpracy z Członkiem.
- 12.4 Niezamawiane reklamowe masowe wiadomości e-mail: Członek/Dystrybutor zgadza się nie wykorzystywać żadnych usług LifeWave, INC. do namawiania do podejmowania jakichkolwiek prawnie zabronionych czynności albo nielegalnej dystrybucji niezamawianych reklamowych wiadomości e-mail („UCBE”), powszechnie znanych pod nazwą „SPAM” ponadto Członek/Dystrybutor nie będzie fałszował ani wykorzystywał bez upoważnienia jakichkolwiek informacji zawartych w nagłówkach wiadomości. Członek/Dystrybutor zgadza się i przyjmuje wiadomości, że w kilku stanach i na poziomie federalnym zaproponowano przyjęcie i/lub przyjęto prawo kontrolujące przepływ UCBE. Nieprzestrzeganie wymienionych powyżej zasad może spowodować zakończenie współpracy z Członkiem.